J'ai un 10m North Rebel de 2008 a vendre. Quelques petites réparations, rien sur les bladders. Je l'utilise sur la neige, plein de vie encore et une excellent kite pour commencer. Rouge et noir. $300
I have a 10m North Rebel (2008) for sale. A few little repairs, but nothing on or near the bladders. I use it mostly on snow, it has plenty of life left in it and is an excellent kite to learn on. Red with black. $300
J'en ai aussi un North Freestyle Fish. Je l'ai acheté en espérant que j'aurais le temps de l'utiliser. En réalité je l'ai essayé que un ou deux fois. En bonne condition. $325
I also have a North Freestyle Fish board. I bought it last year hoping to use it, unfortunately I just don't have time in the summer and only tried it once or twice. It's in good condition. $325
En dernier j'ai un 12m North Rebel de 2009. Nouveau bladder LE l'année passé et utilisé seulement 2 fois depuis. Toute en excellente condition, prêt à faire la voile! Faites moi une offre que je ne peut pas refuser.
Lastly I have a 12m North Rebel from 2009. It got a new LE bladder last year and has only been used twice for short sessions since. All in great condition, ready to start your season! Make me an offer I can't refuse.
Toute est négo, spécialement si vous prenez plusieurs articles.
Everything is negotiable, especially if you take more than one.
Contactez Tony:
lqdsld@gmail.com
5 un 4 - 24 neuf - six 986 (téléphone)